Creeper

Από Minecraft Wiki

This page is part of the Greek translation project.
This page is a work in progress.
Refrain from making major edits to it until this page is finished.
Creeper
Creeper.png
Health points

20 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg)

Attack strength

Ανάλογα με την απόσταση
Μέγιστη ζημιά:
Normal: 49 (Heart.svg × 24.5)
Charged: 97 (Heart.svg × 48.5)

Spawn

Επίπεδο φωτός 8 ή λιγότερο, οπουδήποτε εκτός από slabs(μισά blocks) ή γυαλί.

First appearance

Classic 0.24 Survival Test

Drops

Gunpowder
(0-2) όταν πεθάνει χωρίς έκρηξη.

Music Disc
(1) όταν σκοτωθεί από skeleton.

Experience

5

Sounds Hurt Fuse Death
Internal ID

50

Entity ID

Creeper

Το Creeper είναι ένα διάσημο εχθρικό mob που στήνει ενέδρες στον παίκτη και εκρήγνυται, προκαλώντας ζημιά στον παίκτη και τα γύρω blocks. Αντίθετα με τα ζόμπι και τους σκελετούς, τα creeper δεν παίρνουν φωτιά στο φως του ήλιου, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούν να περιφέρονται ανέγγιχτα οποιαδήποτε ώρα της ημέρας και είναι πάντα επιθετικά. Πάνω ή κάτω από το έδαφος, τα creepers εμφανίζονται τη νύχτα και σε σκοτεινές περιοχές με επίπεδο φωτός 7 ή λιγότερο. Είναι ιδιαίτερα επικίνδυνα καθώς ςίναι σχεδόν αθόρυβα(εκτός από τα βήματά τους και τουσ σφυριχτούς ήχους που κάνουν όταν αντιληφθούν τον παίκτη), και η έκρηξή τους είναι καταστροφική σε μικρή εμβέλεια. Τα creepers αποφεύγουν τις γάτες και τις λεοπαρδάλεις και μπορεί ακόμη και να αγνοήσουν τον παίκτη για να αποφύγουν μια γάτα που πλησίασε πολύ.

Όταν ζητήθηκε από τον Notch να περιγράψει την "υφή" ενός creeper, αυτός απάντησε ότι "θα έμοιαζε με αυτή των ξερών φύλλων".

Εμφάνιση[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

To creeper είναι ένα ανθρωποειδές πλάσμα χωρίς χέρια, με τέσσερα κοντά καμπύλα πόδια, μεγάλες άδειες κόγχες ματιών, στόμα με μια θλιμμένη έκφραση και πρασινωπό δέρμα με μερικά γκρίζα σημεία.

Δημοσιότητα[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Τα creepers έχουν μια ιδιαίτερη φήμη ανάμεσα στους παίκτες λόγω της ικανότητάς τους να κάνουν ζημιά στους παίκτες και να καταστρέφουν τις κατασκευές τους, πράγμα που τα έχει κάνει ένα πασίγνωστο σήμα του Minecraft. Αναφορά σε αυτά γίνεται σε αρκετά από τα προϊόντα στο κατάστημα προϊόντων Minecraft, και έχουν γίνει "μόδα" με fan art, αναφορές σε διαδικτυακά κόμικς, ακόμα και αφίσες. Ένα κεντρικό τμήμα αυτής της "τρέλας" είναι η ανεπίσημη ατάκα του creeper που προκύπτει από την τάση του να στήνει ενέδρα στον παίκτη και να σφυρίζει πριν εκραγεί.

'"That'sssss ένα πολύ ωραίο _________ (τα πάντα, σπίτι, αγρόκτημα, κλπ) έχεις εκεί ... Θα ήταν μια ssssssshame αν κάτι ήταν να συμβεί αυτό."'

(Μετάφραση:Αυτό είναι ένα πολύ ωραίο _____________ (οτιδήποτε, σπίτι, φάρμα, κλπ.) που έχεις εκεί... Θα ήταν πολύ κρίμα αν του συνέβαινε κάτι...)

Τηλεοπτικές σειρές

  • Αρκετά creepers έχουν εμφανιστεί στην τηλεόραση κατά τη διάρκεια επισοδείων του Mad TV Show ("Criminal Minecraft" και "ThunderLolcats") Στο ThunderLolcats χρησιμοποιύν την ατάκα "That'ssss a very nice wall you've got there."

Βίντεο στο Youtube

  • Μια παρωδία του "The Creep" περιέχει ένα τρίο από creepers αντί για τους επώνυμους creeps.

Flash games

  • Στο Stealing the Diamond, όταν ο Χένρι πλησιάζει κρυφά στον τοίχο του μουσείου, ένα creeper έρχεται από πίσω του και ανατινάζεται, καταστρέφοντας μέρος του τοίχου.
  • Στην πιο μακρινή μεριά του χάρτη στο Stick RPG2, ένα χαμογελαστό creeper είναι ορατό σε μια τρύπα στο επίπεδο του εδάφους.

Άλλα παιχνίδια

  • Σε ένα παιχνίδι που λέγεται Quube Twodee κατασκευασμένο από την Universal Chicken στην Αδελαϊδα, Αυστραλία, ένα από τα επίπεδα έχει το πρόσωπο ενός creeper.
  • Το PixelJunk Shooter 2 για το PS3 δείχνει ένα μικρό creeper στην title screen κρυμένο ανάμεσα σε άλλους εχθρούς του παιχνιδιού.

Βίντεο[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Creeper/video

Χρήσεις[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Τα creepers είναι η πιο κοινή πηγή πυρίτιδας όταν σκοτωθούν(εναλλακτική αποτελεί η κατάκτηση μπουντρουμιών, και γι' αυτό είναι πολύ σημαντικά στην παραγωγή TNT. Κάθε creeper αφήνει πίσω του 0-2 μονάδες πυρίτιδας όταν σκοτωθεί.

Δίσκοι Βινυλίου[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Τα creepers είναι το μοναδικό mob που αφήνει πίσω του δίσκους βινυλίου, και το κάνει μόνον όταν σκοτωθεί από ένα σκελετό. Πώς το creeper θα έχει πληγωθεί προηγουμένως είναι ελάττονος σημασίας, αρκεί η χαριστική βολή να είναι από σκελετό. Ο ευκολότερος τρόπος να το επιτύχετε είναι να τοξεύσετε το creeper με ένα βέλος με την ανώτατη δύναμη, και έπειτα με δύο σχεδόν τόσο δυνατά βέλη. Έπειτα, οδηγήστε το ανάμεσα σε εσάς και ένα σκελετό για να σκοτωθεί. Αυτό θα το σκοτώσει με μία μόλις βολή. Παρ'όλα αυτά, αν η βολή δε σκοτώσει το creeper, τότε αυτό θα τρέξει προς το σκελετό και θα εκραγεί, κάτι που δε δίνει δίσκο. Ένας δίσκος βινυλίου πρέπει να μπει σ'ένα τζουκμπόξ για να παίξει. Τα φορτισμένα creeper αφήνουν επίσης δίσκους.

Συμπεριφορά[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Αρχείο:2012-01-27 17.37.44.png
Ένα creeper έτοιμο να εκραγεί.

Τα creepers θα κυνηγήσουν οποιονδήποτε παίκτη μέσα σε ακτίνα 16 blocks από αυτά, ακόμα κι αν δεν τον βλέπουν (με άλλα λόγια, τα creepers βλέπουν μέσα από τοίχους). Τα creepers ανεβαίνουν σκάλες, βγαίνουν από λαβυρίνθους, και προσπερνούν άλλα πολύπλοκα εμπόδια έτσι ώστε να φτάσουν στον παίκτη το συντομότερο δυνατόν. Θα σταματήσουν το κυνήγι αν ο παίκτης είναι παραπάνω από 16 blocks μακριά.

Όταν είναι σε απόσταση ενός block από τον παίκτη, το creeper θα αρχίσει να τσιρίζει και θα εκραγεί βιαίως έπειτα από 1,5 δευτερόλεπτο. Η έκρηξη μπορεί να ακυρωθεί αν ο παίκτης το σκοτώσει πριν εκραγεί. Άλλος τρόπος ακύρωσης είναι ο παίκτης να βγει έξω από το βεληνεκές της έκρηξης (3 ή 4 blocks).

Εάν ένα creeper υποστεί επίθεση από άλλο mob, θα τρέξει κοντά του και θα εκραγεί, όπως θα έκανε και με τον παίκτη. Αυτό μπορεί να συμβεί π.χ. όταν ένα creeper χτυπηθεί από βλήμα σκελετού.

Τα creepers δεν παράγουν ήχο, εκτός από τα κλισέ των mobs, όπως περπάτημα, πλατσούρισμα κτλ. Ο μόνος μοναδικός τους ήχος είναι το τσίριγμά τους και το "κλικ" που κάνουν όταν κτυπηθούν.

Αν ο παίκτης καταφέρει να εγκλωβίσει ένα creeper σε Άμμο των Ψυχών, μπορεί να το προσεγγίσει έως και δύο blocks με ασφάλεια. Εάν, όμως, σκύψει, τότε θα αρχίσει τη διαδικασία έκρηξης. Αυτό δείχνει ότι τα creepers προσμετρούν την απόσταση αντιστρόφως ανάλογα με το ύψος, και θα αρχίσουν την αντίστροφη μέτρηση σε πολύ μικρότερη απόσταση από έναν παίκτη ψηλότερα από αυτά. Αυτό γίνεται γιατί ο παίκτης μπορεί να αποφύγει μια έκρηξη από ύψος, και έχει μεγαλύτερη προστασία.

Τα creepers φοβούνται τις γάτες και θα τρέξουν να ξεφύγουν αν είναι πολύ κοντά σε μια γάτα ή μια λεοπάρδαλη, ακόμα κι αν ο παίκτης είναι μέσα στο πεδίο οράσεως του creeper. Ένα creeper που έχει δει μια γάτα θα τρέξει για να φύγει όσο πιο γρήγορα μπορεί, και θα σταματήσει όταν έχει φτάσει αρκετά μακριά. Αυτό το "βεληνεκές επηρεασμού από γάτες" είναι μεγαλύτερο από το πεδίο οράσεως του creeper, που συνεπάγεται έναν αέναο φαύλο κύκλο προώθησης και υποχώρησης. Όμως, θα μπορεί ακόμα να εκρήγνυται και αποτελεί ακόμα κίνδυνο για τον παίκτη.