Hello there! We are conducting a survey to better understand the user experience in making a first edit. If you have ever made an edit on Gamepedia, please fill out the survey. Thank you!

Ender Dragon

Από Minecraft Wiki

This page is part of the Greek translation project.
Ender Dragon
Health points

200 (Heart.svg × 100)

Attack strength

Εύκολο: 6 (Heart.svgHeart.svgHeart.svg)
Κανονική: 10 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg)
Σκληρά: 15 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHalf Heart.svg)

Spawn

The End

First appearances

Beta 1.9pre4 (disabled)
Beta 1.9pre6 (επίσημη)

Drops

Ο Overworld πύλη και Dragon Egg (Ακριβώς από κάτω)

Experience

12,000

Internal ID

63

Entity ID

EnderDragon

Ο Ender Dragon είναι η πρώτη επίσημη αρχιμαφιόζος για να εμφανιστεί σε Minecraft (με το δεύτερο είναι η Wither). Ωοτοκεί μόνο φυσικά στο End. Αυτό mob χρησιμοποιεί το μοντέλο δράκος Notch δημιουργήθηκε, αλλά χρησιμοποιεί μια υφή που θυμίζει περισσότερο ένα Enderman, είναι μαύρο και φολιδωτό με μοβ μάτια. Είναι ευρέως γνωστό ως το κύριο ανταγωνιστή του παιχνιδιού.

Εμφάνιση[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Ο Ender Dragon (Δρακος του Τελους) ειναι ένας μεγάλος, μαύρος δράκος με μοβ μάτια και τέσσερα μαύρα πόδια, με τρία δάκτυλα το καθένα. Είναι μακραν το μεγαλυτερο και λεπτομερέστερο πλασμα του παιχνιδιού, περίπου είκοσι φορές όσο ένα γουρούνι, και αποτελείται απο 61 ορθογωνια παραλληλεπίπεδα - περισσότερα από κάθε άλλο μοντέλο. Έχει μερικά πιο ανοιχτά γκρι στοιχεία (όπως τα φτερά και διάφορα άλλα μέρη). Ομοίως με τους Endermen (Ανθρώπους του Τέλους), τα μάτια του Δράκου είναι ορατά στο σκοτάδι, κάτι που δίνει τη δυνατότητα εντοπισμού του όταν πλησιάζει από οπουδήποτε στο End (Τέλος). (Σημειώστε ότι τα μάτια δεν θα λάμπουν αν έχετε πιει Φίλτρο Νυχτερινής Όρασης - αντ'αυτού, ολόκληρο το σώμα του θα λάμπει ανοιχτό γκρι.) Τα μαύρα μέρη του (σχεδόν όλο το σώμα) είναι μια επιφανειακή στρώση, όμως υπάρχει και μια δευτερεύουσα γκρι στρώση κάτω από αυτή, η οποία έχει τα μάτια. Αυτό φαίνεται στο αρχείο με την εμφάνιση (skin) του Δρακου του Τέλους ("dragon").

Συμπεριφορά[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Το Ender Dragon θα καταστρέψει οποιαδήποτε μπλοκ έρχεται έρχεται σε επαφή με, εκτός οψιανού, End πέτρα, και βραχώδες υπόστρωμα. Αντί για την καταστροφή τους, η Ender Δράκος περνά μέσα από αυτά. Όταν χτύπησε, ένα Ender μια Dragon κάνει φλοίσβος, βρυχάται και γκρινιάρης θορύβους. Το χτύπημα των φτερών της μπορεί να ακουστεί, όπως οι κινήσεις δράκος.

Το Ender Δράκος έχει ένα πορφυρό μπαρ αφεντικό που εμφανίζεται στο πάνω μέρος της οθόνης. Αυτή η ράβδος υποδεικνύει το υπόλοιπο της υγείας του κατοίκο Ender Δράκου. Κάθε διάσταση στεγάζει ένα ενιαίο Ender Δράκος οποίου υγείας του φορτώνεται περιοδικά από γειτονικές Ender Κρύσταλλο. Καταστρέφοντας ένα Ender Κρύσταλλο ενώ η Ender Dragon φορτίζεται από αυτήν (υποδεικνύεται από μια σειρά κύκλων που εμφανίζονται μεταξύ της Ender Κρύσταλλο και η Ender Δράκου) θα προκαλέσει η Ender Δράκος να λάβει πρόσθετη ζημία αντί να επουλωθεί.

Αφού σκότωσε, ο Ender Δράκος θα εμφανίζονται να έχουν ακτίνες του φωτός αυθόρμητα να εκραγούν από το σώμα του. Στη συνέχεια, θα εκραγεί, ρίχνοντας αρκετά εμπειρία να φέρει έναν παίκτη από καμία εμπειρία με το επίπεδο 78 (12000 - 10 σταγόνες του 1000 εμπειρία, μία σταγόνα από το 2000 εμπειρία).

Θα αναπαράγονται επίσης πύλη εξόδου με Δράκος αυγό στην κορυφή. Μπαίνοντας στην πύλη θα ενεργοποιήσει μια cutscene κείμενο που διαρκεί κατά μέσο όρο για 8 λεπτά, 30 δευτερόλεπτα. Μετά την cutscene, ο παίκτης θα πρέπει να τηλεμεταφερθεί σε σημείο δημιουργίας τους/κρεβάτι σε Η overworld. Η cutscene μπορεί να παρακαμφθεί πιέζοντας το πλήκτρο του Esc κλειδί, και θα στείλει άμεσα τον παίκτη με το σημείο δημιουργίας τους/κρεβάτι στο The Overworld. Ο παίκτης μπορεί να επιστρέψει στο Τέλος μετά την ήττα του Ender Δράκος, ωστόσο δεν θα υπάρξει νέα δράκο.

Όταν γεννήσει στο overworld, χρησιμοποιώντας τη νέα /summon command, από στιγμιότυπο 13w38c, ο Ender Δράκος παρουσιάζει την ίδια συμπεριφορά όταν σκοτώθηκαν, όμως, το τέλος Πύλη γεννήσει οδηγεί στο τέλος, όπου μια άλλη Ender Δράκος εξακολουθεί να διαμένει, και δεν παίζει cutscene κείμενο. Επίσης, φαίνεται να τροχιά γύρω από την προέλευση (0 x 0), όταν δεν επιτίθεται σε έναν παίκτη.

Το Ender Δράκος θα επιτεθούν μόνο ο παίκτης ωστόσο μπορεί να επιτεθεί ένα Enderman με αποτέλεσμα να γυρίσει εχθρικά προς τον Ender Δράκος, τα κυνηγά, και να επιτεθεί, παρόμοια με όταν δέχεται επίθεση από έναν παίκτη.

Τόσο στο Xbox 360 και ο PlayStation 3 Εκδόσεις, η συμπεριφορά του Ender Δράκου είναι ελαφρώς διαφορετική. Κατά τη διάρκεια πτήσης, ο Ender Δράκος πυρκαγιές βλήματα στη συσκευή αναπαραγωγής. Μετά πετούν για περίπου 30 δευτερόλεπτα, ο Ender Δράκος θα κατέβει και να αιωρούνται πάνω από την πύλη ημιτελή βράχο, και να παραμείνει εκεί για άλλα 30 δευτερόλεπτα. Το Ender Δράκος θα διασπείρουν "Ender οξύ" στα κοντινά παίκτες, που προκαλεί ζημιά. Οι παίκτες μπορούν συνεχώς να χτυπήσει με όπλο αυτή τη στιγμή. Το Ender Δράκος παλεύει επίσης Endermen κατά το διάστημα αυτό, πράγμα που συνεπάγεται την αιτία για την επιστροφή στη «φωλιά» είναι να σταματήσουν τις αυξανόμενες συστάδες Endermen από το να κλέβει το αυγό.

Στρατηγικές[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Enderdragon Στρατηγική[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Πιο κοινή στρατηγική της Ender Δράκος είναι να προσπαθήσει να ράντισμα του χαρακτήρα. Δημιουργεί ένα μεγάλο κρατήρα κατά την προσγείωση. Το Ender Dragon δεν μπορεί να θεραπευθεί με Ender Κρύσταλλα όπως προαναφέρθηκε και δεν θα καταστραφεί από το νερό, φωτιά, ή λάβα, σε αντίθεση με την Endermen.

Αντι-Enderdragon Στρατηγική[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Η πιο κοινή και πιο εύκολο στρατηγική για να νικήσει τον Ender Dragon είναι να καταστρέψει όλα τα κρύσταλλα Ender πριν επιχειρήσετε να πολεμήσει τον Ender Δράκος, όπως κάθε ζημία που γίνεται στο δράκο μπορεί να αναιρεθεί γρήγορα από τους κρυστάλλους.

Μετά την επίθεση, ο Ender Δράκος θα πάρετε μια knockback. Κάντε χρήση του αυτό να τρέξει πίσω. Είναι συνιστάται να χρησιμοποιήσετε το τόξο να βλάψει το Ender Δράκος από πολύ μεγάλες αποστάσεις, γιατί θα πάρετε μια knockback κάθε φορά που προσπαθεί να πετάξει για να σας επιτεθούν.

Όταν ο Ender Δράκος χρεώνει τον παίκτη, θα είναι άμεσα στη συσκευή αναπαραγωγής. Αυτό δίνει στον παίκτη μια καλή ευκαιρία να επιτεθεί το κεφάλι της για να αντιμετωπίσει τη μεγαλύτερη ζημιά? επιθέσεων που έπληξε οποιοδήποτε άλλο μέρος του σώματός της, προκαλούν μόνο το ένα τέταρτο (συν ένα σημείο) των συνήθων ζημιών τους. Αλλά εάν ο παίκτης αποφασίσει να επιτεθεί, αυτός / αυτή θα έχει λιγότερο χρόνο να προσπαθήσει να αποφύγει την επίθεσή του. Ο αντίκτυπος της σώμα και τα φτερά της Ender Δράκου να προκαλέσει βλάβη στη συσκευή αναπαραγωγής, όπως επίσης και knockback. Η υψηλότερη πανοπλία και τα όπλα (κατά προτίμηση όλα μαγεμένο) συνιστώνται. Λόγω της ταχύτητας και της πτήσης του Ender Δράκου, τα βλήματα ευνοούνται έναντι προσεγγίσεις σώμα με σώμα. Τεράστια υγεία του Ender Δράκου και αόριστη φύση απαιτούν ένα μεγάλο αποθεμάτων πυρομαχικών. Τουλάχιστον 2 πλήρη στοίβες των βελών συνιστάται δεδομένου ότι οι περισσότεροι θα χάσετε.

Lava είναι άχρηστη, δεδομένου ότι είναι το ανοσοποιητικό να προκαλέσουν φωτιά. Το νερό είναι επίσης άχρηστο, καθώς θα χρειαστεί καμία βλάβη από το νερό και θα καταστρέψει το μπλοκ? Ωστόσο, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κάνει μια "ζώνη ασφαλείας", το οποίο θα Endermen teleport έξω από. Μαγικά knockback είναι άχρηστες εάν η μαγεία είναι στην 8η τάξη ή υψηλότερη (αυτό είναι δυνατό σε ΑΓΣ με τροποποιήσεις). Χιονόμπαλες έχουν τη δυνατότητα να το αναισθητοποιήσει-κλειδώσετε ένα Ender Δράκος ως χρόνος αποκατάστασης του είναι χαμηλότερος από το ρυθμό πυροδότησης των χιονόμπαλες. Λόγω της ιδιορρυθμίας του πως μειώνει τη βλάβη που λαμβάνονται, χιονόμπαλες και άλλα βλήματα, όπως Ender Μαργαριτάρια και αυγά, που συνήθως δεν προκαλούν βλάβη σε οντότητες που θα μοιράσει ένα σημείο (1 (Half Heart.svg)) της βλάβης του Ender Δράκος. Κρεβάτια, που εκρήγνυνται στο τέλος, μπορεί να εκραγεί όταν ο Ender Dragon είναι σε κοντινή απόσταση, προκαλώντας σημαντικές ζημιές σε αυτό. Χιόνι και σιδήρου Γκόλεμ είναι μερικοί τι αναποτελεσματικό και σπάνια επιτίθενται το δράκο αν όχι καθόλου.

Αρνητική φίλτρα βουτιά δεν φαίνεται να επηρεάζει την Ender Δράκος. Τα χτυπήματα φίλτρο και εκρήγνυται σύμφωνα με τη συνήθη, αλλά ο δράκος δεν αναβοσβήνει κόκκινο σαν όταν πληγωθεί και δεν υπάρχει εμφανής επίδραση παρατηρείται σε αυτό. (Δοκιμασμένο σε SSP, και με Splash φίλτρα των Poison, Άμεση Πως βλάπτονται, Βραδύτητα και αδυναμία.)

Για να αποφύγετε την καταπολέμηση της Endermen, δεν φαίνονται σε αυτούς με σταυρόνημα σας. Εναλλακτικά εξοπλίσει μια κολοκύθα στην υποδοχή εργαλείων κεφαλή, η οποία καλύπτει το σταυρό μαλλιά σας, επιτρέποντάς σας να φαίνονται όπου θέλετε. Πτώση αυτής της στρατηγικής είναι ότι εμποδίζει την όραση σας καθιστά δύσκολο να κρατήσει ένα μάτι για το δράκο. Αορατότητα θα αποτρέψει επίσης επίθεση από Endermen. Ωστόσο, δεδομένου ότι πρέπει να αφαιρέσετε πανοπλία σας, προκειμένου για την αφάνεια για να είναι αποτελεσματική, και η ίδια η Ender Δράκος αγνοεί αφάνεια, αυτό είναι μια επικίνδυνη στρατηγική. Μια μεγάλη δύναμη του Γκόλεμ χιόνι μπορεί να χρησιμεύσει ως μια απόσπαση της προσοχής για τους γύρω endermen: ο μεγάλος όγκος των χιονόμπαλες πυροβόλησαν εναντίον τους θα τους κάνει να teleport συνεχώς, μειώνοντας δυνητική απειλή τους. Το Ender Δράκος μπορεί να σκοτώσει ή να χτυπήσει πίσω πολλά από αυτά, έτσι είναι ένα μεγάλο στρατό και την αντικατάσταση Γκόλεμ συνιστάται αν χρησιμοποιείται αυτή η στρατηγική. Γκόλεμ σιδήρου μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο, και ως μπόνους πραγματικά σκοτώσει endermen αντί να τους teleport? Ωστόσο, είναι πολύ πιο ακριβό και δύσκολο να αντικατασταθούν εάν χτυπηθεί πίσω ή σκοτωθεί.

Ender Δράκος στο overworld ή Κάτω[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Χρησιμοποιώντας την εντολή καλέσει ή τη δυνατότητα εξαγωγής-εισαγωγής του ένα εξωτερικό πρόγραμμα επεξεργασίας, όπως mcedit, είναι δυνατό να τοποθετήσετε ένα ή περισσότερα Ender Dragons σε overworld ή Κάτω χάρτη.

Στο overworld, ο Ender Δράκος απασχολεί πολύ την ίδια στρατηγική επίθεση, που φέρουν και ποδηλατώντας και πόρτες, αν χτυπηθεί από τα βέλη ή χιονόμπαλες. Γενικά ο Δράκος παραμένει πάνω από τον παίκτη, κάνοντας τρύπες σε κάθε λόφους μπορεί να αντιμετωπίσει και κατά τη φόρτιση της συσκευής αναπαραγωγής μπορεί να οργώνουν ένα κομμάτι σε όλη την έκταση δρομολογήσει mobs ή οντότητες που μπορεί να συναντήσει στον αέρα με τον ίδιο τρόπο όπως όταν πλήττει τον παίκτη . Αν ο παίκτης υποχωρεί υπόγεια, ο δράκος συνεχίζει να επιτεθεί, κυρίως από πάνω από το οριζόντιο επίπεδο, ο παίκτης είναι σε, και στις σκάψιμο διαδικασία μεγάλων σηράγγων μέσα από το τοπίο και να κάνει μεγάλη ζημιά στο έδαφος.

Στην Κάτω το αποτέλεσμα είναι σχεδόν το ίδιο. Το Ender Δράκος χαράζει σήραγγες μέσω δύο Netherrack και Κάτω φρούρια, και την πάροδο του χρόνου μπορεί να χαράξει ένα αρκετά μεγάλο όγκο. Αν πετά μέσω του νερού ή λάβα, όπως και τα περισσότερα άλλα μπλοκ, την αντικατάστασή τους από τον αέρα και να κάνει καμία εμφανή ζημιά στο Ender Δράκος. Στην ουσία, μπορεί να περάσει μέσα από το τοπίο με ατιμωρησία.

Αν υπάρχουν πολλές Ender δράκοι υπάρχουν, μόνο μία γραμμή για την υγεία παρουσιάζει. Μόνο μπαρ εντός της εμβέλειας του παίκτη θα δείξει, προτεραιότητα θα γεννήσει το πρώτο. Για παράδειγμα, η ωοτοκία ένα Ender Δράκος θα δείξει μια γραμμή για την υγεία. Όταν ένας παίκτης κινείται εκτός της εμβέλειας του Ender Δράκου, η γραμμή για την υγεία θα εξαφανιστεί και ένα άλλο μπαρ της υγείας μπορεί να δείξει, θα πρέπει ο παίκτης να γεννά ένα άλλο Ender Δράκος. Αν, λοιπόν, το δεύτερο Ender Δράκος κινείται προς το πρώτο (και ο παίκτης μαζί με αυτό), γραμμή για την υγεία η δεύτερη θα αντικατασταθεί από το πρώτο του.

Xbox 360 και PS3 έκδοση[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Στην επικαιροποίηση TU9, ο Ender Δράκος φτύσει "Ender Οξύ". Το Ender οξύ είναι μοβ, σαν τα σωματίδια γύρω από το Enderman. Μπορούν επίσης φωτιά ένα είδος Acid Ball παρόμοια με Ghasts, φλόγες και [Χρεώσεις [Fire]], αλλά με ένα πιο μωβ υφή, η οποία δεν μπορεί να εκτραπεί. Όπως και η έκδοση για PC, μπορούν επίσης να καταστρέψουν / μπλοκ θλίψη τοποθετείται από τον παίκτη.

Επίσης, αντί της πύλης να γεννήσει κάτω από το θάνατο του Ender Δράκου, έχει γεννήσει στη μέση του νησιού, μόλις μπείτε στο τέλος. Ωστόσο, μέχρι το Ender Δράκος ηττηθεί, θα παραμείνει απενεργοποιημένη, και ο Δράκος αυγό δεν θα είναι στο βάθρο του. Μέχρι να έχει σκοτωθεί, αυτό χρησιμοποιείται από τον Ender Δράκος ως φωλιά, όπου θα αιωρείται πάνω του και να επιτεθεί στον παίκτη με "Ender οξύ".

Μια τελική διαφορά μεταξύ του Xbox / PS3 και το PC εκδόσεις είναι ότι ορισμένοι από τους πυλώνες Obsidian έχουν ράβδους σιδήρου γύρω από το κρύσταλλο. Αυτό εμποδίζει τον παίκτη από πυροβολισμό από απόσταση με ένα τόξο, εξασφαλίζοντας ο παίκτης πρέπει να ανεβείτε μερικά από τα πυλώνες.

Επιτεύγματα[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Εικονίδιο Κατόρθωμα Στο παιχνίδι περιγραφή Προϋποθέσεις Οι πραγματικές απαιτήσεις (εάν είναι διαφορετική) Περιορισμός Έκδοση
Αρχείο:Achievement-fancy.png
Το τέλος. Νικήστε τον Ender Δράκος Το τέλος; Πληκτρολογήστε το Τέλος πύλη εξόδου η οποία εμφανίζεται μετά το θάνατο του δράκου. Μπαίνοντας Τέλος Πύλη μπλοκ hacked στο παιχνίδι μέσω του λογισμικού στον κόσμο συντάκτης μετράει επίσης, ακόμη και πριν να σκοτώνει το δράκο. PC

History[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Αρχικά, οι δράκοι ήταν μια πιθανή προγραμματισμένη όχλος, υπονοούμενα από Notch κατά τη διάρκεια της Αράχνη Αναβάτης ενημέρωση.[1] Ανέφερε, επίσης, ότι οι φωλιές δράκος μπορεί να είναι μια προσθήκη.[2] Έμειναν μια πιθανή εργασία σε εξέλιξη μέχρι το Ender Δράκος είχε ανακοινωθεί.

Notch έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι αν το είναι πρόσθεσε δράκους, δεν θα μπορεί να μονταριστεί, δεδομένου ότι θα θέσει πάρα πολλή πίεση σε SMP διακομιστές.[3]

Τον Σεπτέμβριο του 2011, Notch δήλωσε ότι "δράκους θα προστεθεί τελικά."[4]

Στις 7 Οκτωβρίου 2011, Notch αποκάλυψε την ύπαρξη του Ender Δράκου.

Στις 10 Οκτωβρίου του 2011, Notch κυκλοφόρησε ένα βίντεο που δείχνει ένα μικρό κλιπ το Τέλος δείχνει επίσης ο Ender δράκος πετάξει στην κορυφή του πλαισίου. [1] [2]

Στις 11 Οκτωβρίου 2011 Μια συσκευή που ονομάζεται stropping_notch ρώτησε Τζεμπ αν Δράκος ιππασία είναι μια ιδέα, για την οποία ο ίδιος απάντησε ότι είναι. Δεν είναι σαφές εάν αυτό σημαίνει ότι είναι μια ιδέα υπό εξέταση ή όχι, όμως, ή αν θα ισχύει για τους Κόκκινος Δράκος s ή τον Ender Δράκος.[5]

Στις 12 Οκτωβρίου 2011, σε ένα Reddit μετά Notch είπε επίσης, "Θα είναι διαφορετικά δράκους. Η Ender Δράκος θα γίνει πιθανώς μεγαλύτερο, και αυτοί στο κύριο κόσμος θα είναι αυτό το μέγεθος, δεν θα περάσουν από το έδαφος, και θα είναι κόκκινο επειδή δράκους είναι κόκκινα." [6]

Στις 12 Οκτωβρίου 2011, Notch δήλωσε σε twitter θέση ότι "Δράκοι έχουν 6 άκρα",[7] που αποτελείται από 2 πτέρυγες, και 4 πόδια.

Στις 28 Απρίλη του 2012, Τζεμπ ανέφερε ότι δεν θα πρέπει να προστεθεί πια όχλος αφεντικό μέχρι να κάνει το Ender Δράκος "πιο διασκεδαστικό πρώτα". Παρά το γεγονός αυτό, η ακρωμίου προστέθηκε πριν οποιεσδήποτε σημαντικές αλλαγές έγιναν στο Ender Δράκος. [8]

Ιστορία Έκδοση[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

b
1.9pre4Προστέθηκε Ender Δράκος. Το Ender Δράκος υπήρχε στον κώδικα, ως επί το πλείστον λειτουργικό, ωστόσο ο δράκος δεν είχε την δυνατότητα μέσα στο παιχνίδι ακόμη και οι παίκτες δεν ήταν σε θέση να του κάνει ζημιά. Ορισμένες mods θα επιτρέψει την ωοτοκία του Ender Δράκου, αλλά και πάλι, δεν υπάρχουν φυσικές αλληλεπιδράσεις ήταν διαθέσιμα.
1.9pre5Προστέθηκε η δυνατότητα για τους παίκτες να βλάψει Ender Dragons. Απαιτούσαν mods ή έναν όχλο-ψάρι να έρθουν στο παιχνίδι, ωστόσο.
1.9pre6Επισήμως σε εφαρμογή Ender Δράκοι στο παιχνίδι. Αυτό περιλαμβάνει ένα μοναδικό Ender Δράκος ως μια μάχη αφεντικό, η ωοτοκία, φυσικά, όταν ο παίκτης εισέρχεται για πρώτη φορά στο τέλος.
r
1.3.1Διορθώθηκε το bug όπου αφού καταστραφεί μια φορά, Ender Dragons θα κάνει καμία ζημιά επικοινωνία
. Πτώση Εμπειρία μειώθηκε από 20.000 σε 12.000
1.4.212w34b"Αφεντικό Υγείας", λέει τώρα "Ender Δράκος".
1.4.2Πριν από αυτήν την ενημερωμένη έκδοση, Ender δράκων που χρησιμοποιήθηκαν για τον ίδιο ήχο ζημιές από το Παίχτης. Ender Δράκοι έχουν πλέον το δικό τους ήχο.
1.5Fixed a bug where swords take no damage when used on the Ender Dragon.
1.5.113w11a Πριν από αυτό το στιγμιότυπο, ο mobGriefing gamerule δεν εμποδίζει την Ender Δράκος από την καταστροφή μπλοκ, όταν πετούν μέσα από αυτά. Τώρα, mobGriefing από το /gamerule η εντολή εμποδίζει την Ender Δράκος από την καταστροφή μπλοκ όψεως τους.
xbox
TU94JStudios κυκλοφόρησε Τίτλος Ενημέρωση 9 (TU9) και έχει συμπεριλάβει το Ender Δράκος (με τίτλο Enderdragon στο παιχνίδι). Αυτό Enderdragon έχει δύο αποκλειστικές νέες επιθέσεις (Ender Οξύ & Ender Χρεώσεις) και μια νέα συμπεριφορά είναι ότι θα αιωρούνται πάνω από την πύλη εξόδου εκπέμπουν προς τα έξω το οξύ προς τον παίκτη για ένα μικρό χρονικό διάστημα στη συνέχεια να πετάξει μακριά πάλι. [9]

Issues[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Issues relating to “Ender Dragon” are maintained on the issue tracker. Report issues there.

Ασήμαντα πράγματα[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

  • Από τα τρία μπλοκ ότι η Ender δράκος δεν μπορεί να σπάσει (Bedrock, οψιανός, και στο τέλος Stone), μπορεί να πάει μόνο μέσω μπλοκ Τέλος, σημαίνει ότι εάν επρόκειτο να κάνει ένα σπίτι έξω από βράχο ή οψιανού, ο Ender Δράκος δεν θα είναι σε θέση να καταστρέφουν τα πάντα τοποθετούνται στο εσωτερικό. (Λειτουργεί μόνο στο Xbox έκδοση. Στην PC έκδοση, περνά από όλα τα τμήματα)
  • Σε αντίθεση με δημοφιλή πεποίθηση, ο Ender Dragon δεν μπορεί να μην βλάπτεται από όχλο, εκτός από έναν παίκτη ή εκρήξεις. Ως εκ τούτου, ο δράκος ποτέ δεν θα επιτεθεί σκόπιμα άλλο όχλο, συμπεριλαμβανομένου ενός ακρωμίου.
  • Ξίφος μαγικά έχουν επίδραση στην Ender Δράκος. (Δοκιμασμένο σε ΣΑΠ και ΑΓΣ με ευκρίνεια 10, 50 και 127) Οι μόνες εξαιρέσεις είναι knockback, πτυχή φωτιά και λεηλασίες (φυσικά, αφού η enderdragon δεν πέφτει στοιχεία, γεννά μόνο τα αυγά) ίδιο με μαγικά τόξο
  • Το στοιχείο avatar του Xbox "Ender Δράκος Pet» έχει την περιγραφή «Μια πιο νόστιμος, φιλική εκδοχή των μεγαλύτερων, λιγότερο παιχνιδιάρικο αδελφή του Minecraft .'- αποκαλύπτοντας ότι ο Ender Dragon είναι θηλυκό.
  • Η Ender Δράκος έχει το δικό του ξεχωριστό φάκελο όχλος του περιέχει ξεχωριστά σχέδια: το παλιό γκρι δέρμα και τα νεότερα μαύρο δέρμα.
  • Η Ender δράκος πετά σε 10 φορές την κανονική ταχύτητα βαδίσματος του παίκτη.
  • Μια επίθεση Ender Δράκου μπορεί να προκαλέσει Endermen να κυνηγήσει μετά και να προσπαθήσει να επιτεθεί χωρίς αποτέλεσμα, θα πρέπει να επιβιώσει από την καταστροφική επίθεση. Αυτό λειτουργεί επίσης με φωτιές, λύκοι, και pigmen ζόμπι (λειτουργεί μόνο στο δημιουργικό λόγω γεννούν αυγά που είναι διαθέσιμες στη δημιουργική μόνο ή αν πιέσετε τον όχλο στο άκρο Portal).
  • HitBox του Ender Δράκου είναι μεγαλύτερη από ό, τι το ίδιο το Ender Δράκος, προκαλώντας τους παίκτες να ωθείται μακριά από αυτό.
  • Μπορείτε να πάρετε ένα απλό λευκό γόνου αυγό που διαβάζει Γόνος Ender Δράκος με δακτυλογράφηση / δώσει [παίκτη] 383 1 63, το οποίο είναι το αναγνωριστικό στοιχείο. Ωστόσο, όταν προσπαθείτε να αναπαράγονται, δεν μπορείτε και δεν λειτουργεί πραγματικά ως οτιδήποτε.
  • Όσο ο Ender Dragon είναι ζωντανός, ο χώρος υφή του Τελικού Πύλες, καθώς και την άποψη του παίκτη στο τέλος, θα έχει μια μικρή πολύχρωμη στατική επικάλυψη σε αυτό.
  • Αν πάτε πέρα από το "νησί" στο τέλος, ο Ender Δράκος θα σας επιτεθούν συνεχώς, αντί να στήνουν χορό γύρω από πριν χτυπήσει.
  • Εάν ο Ender Δράκος σκοτώνεται όταν δεν υπάρχει στέρεο έδαφος κάτω, η πύλη προς το Overworld θα εμφανιστεί περίπου όπου ο Ender Δράκος πέθανε.
  • Εάν γεννούν το Ender Δράκος σε έναν κόσμο και να μετατρέψει τη δυσκολία στην ειρηνική, ο δράκος θα μείνει και δεν εξαφανίζονται, αλλά δεν θα είναι σε θέση να βλάψει παίκτη.
  • Η Ender δράκος δεν μπορεί να καταστρέψει Minecarts με κασέλες, που τους καθιστά μια καλή εναλλακτική λύση για να αποθηκεύσετε τα στοιχεία σας, ενώ στο τέλος. Απλά να τους αποθηκεύσετε σε ένα υπερδιάστατο Ender στήθος. Κρατήστε την αφθονία των ανταλλακτικών.
  • Εάν έχετε ορίσει μια Superflat κόσμο στην διάπλαση End (9), και πάει στο 0,0 είτε με τηλεμεταφορά ή κινείται εκεί, ο Ender Δράκος θα είναι εκεί, και τη δολοφονία του θα πέσει σε μια πύλη για το πραγματικό τέλος. Θα υπάρξει ένα ξεχωριστό Ender Δράκος στην πραγματική Τέλος, το ίδιο ισχύει και για την περίπτωση που χρησιμοποιείτε τρίτους ή η εντολή / καλέσει.
  • Ender Δράκος κάνει τον ίδιο ήχο τρίξιμο σαν πυροτέχνημα όταν πεθάνει.
  • Η Ender Δράκος από την ενημέρωση TU9 είναι η μόνη εκδοχή του που έχει πραγματικά ένα βλήμα εργασίας.
  • Ender Δράκοι μπορεί να ωθήσει άλλες Dragons Ender γύρω.
  • Πιθανή βλάβη στην έκδοση 1.5, όπου αφού ο παίκτης βγαίνει από το παιχνίδι, ενώ αντιμετωπίζει την Ender Δράκος στη δημιουργική λειτουργία, κατά την επανείσοδό του παιχνιδιού, εμφανίζεται ένα δεύτερο δράκο.
  • Κατά ειρωνικό τρόπο, ο Ender Dragon δεν μπορεί να καταστρέψει Τέλος Πύλη Πλαίσια (συμπεριλαμβανομένων εκείνων με Ender Μάτια τοποθετηθεί).
  • Αν αρκετή ζημιά μοιράζεται, είναι δυνατόν να σκοτώσει τον δράκο χωρίς να καταστρέψει τα κρύσταλλα. Ωστόσο, αυτό είναι πολύ δύσκολο χωρίς mods. Αν ο Ender Δράκος πεθαίνει, ενώ κοντά σε ένα Ender κρύσταλλο, θα εξακολουθεί να σχεδιάσετε μια θεραπευτική ακτίνα από το κρύσταλλο, καθώς αποσυντίθεται αργά.

Notch που σχετίζονται με ασήμαντα πράγματα[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

  • Το όνομα "Ender Δράκος» έγινε για πρώτη φορά γνωστός μέσα από ένα tweet με την ανάγνωση Notch "raqreqentba", η οποία θα μπορούσε να αποκωδικοποιηθεί με τη χρήση του ROT13 cypher, που μεταφράζεται σε "enderdragon".[10]
  • Στις Reddit, Notch που αναφέρεται στο Ender Δράκος ως αυτή, και πρότεινε το όνομά της να είναι "Jean;" με τον ίδιο τρόπο που ονομάζεται Παίχτης "Ο Steve;".[11]
  • Notch αστειεύτηκε για το πώς Minecraft «πάει επόμενης γενιάς", όταν Deadmau5 αναφερθεί σε αυτό.[12]
  • Πριν από την υφή, Notch ανέφερε ότι φοβόταν να την υφή, καθώς ήταν ένα περίπλοκο μοντέλο.[13] Στο τέλος, το μοντέλο δράκος ήταν τόσο περίπλοκη Notch δήλωσε ότι εγκατέλειψε κάνοντας την υφή με το χέρι και έγραψε μια υφή εργαλείο συσκευαστή να τον βοηθήσουν στην προσθήκη του υφή στο μοντέλο. Notch Ανέβασα και τον κωδικό για το εργαλείο έτσι ώστε οι άλλοι θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το πακέτο.[14][15]
  • Σε ό, τι του πόσο δύσκολη είναι η Ender Dragon είναι σε ήττα, Notch έγραψε ότι η κατευθυντήρια γραμμή του σχεδιασμού του για την δράκος είναι "[If]Μπορώ να νικήσει σε όλα, είναι πάρα πολύ εύκολο. "
  • Notch έχει ανεβάσει ένα βίντεο που δείχνει γιατί Ender Δράκοι δεν θα αναπαράγονται στο κύριο κόσμου, δεδομένου ότι θα καταστρέψει κάθε μπλοκ έρχονται σε επαφή με.[16]
  • Στις Reddit, Notch εξήγησε γιατί Ender Dragons καταστρέφουν το θέμα.[17]

Gallery[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

See also[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

References[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]