Σάπιο κρέας

Από Minecraft Wiki
(Ανακατεύθυνση από Rotten Flesh)

This page is part of the Greek translation project.
Σάπιο κρέας
Type

Φαγητό

Restores

Hunger.svgHunger.svg

80% πιθανότητα πείνας (0:30)

Cookable

Μη μαγειρευτό

Renewable

Yes

Stackable

Yes (64)[1]

First appearance

Beta 1.8

Data value

dec: 367 hex: 16F bin: 101101111

Name

σάπιο_κρέας

Το Σάπιο κρέας είναι ένα Φαγητό που αφήνεται πίσω από ζόμπι και Γουρουνανθρώπους Ζόμπι όταν πεθάνουν. Εάν το φάτε, θα γεμίσει 20% της μπάρας πείνας. Όμως, αυτό επίσης συνεπάγεται 80% πιθανότητα τροφικού δηλητηριασμού.Όταν δηλητηριαστείτε, θα παρατηρήσετε ότι η μπάρα πείνας γίνεται πράσινη και ότι πράσινες φούσκες εμφανίζονται γύρω σας. Μπορείτε να θεραπευτείτε πίνοντας έναν κουβά γάλα.

Το σάπιο κρέας δε δύναται να μαγειρευτεί ή να χρησιμοποιηθεί για crafting.

Το σάπιο κρέας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ταϊστούν Λύκοι χωρίς αυτοί να δηλητηριαστούν.

Πλεονεκτήματα[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

  • Το σάπιο κρέας βρίσκεται εύκολα εάν διαθέτετε σπαθί ή τόξο, διότι τα ζόμπι εμφανίζονται πιο συχνά από άλλα mobs.
  • Το σάπιο κρέας μπορεί να αποτελέσει μία καλή τροφή έκτακτης ανάγκης όταν άλλες τροφές έχουν καταναλωθεί εάν προσληφθεί σε υψηλές δοσολογίες, επαναφέροντας περισσότερη "πείνα" απ'ότι μπορεί να στραγγίξει το δηλητήριο.
  • Το σάπιο κρέας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ταϊστούν ή να αναπαραχθούν λύκοι, αντί για άλλες τροφές που μπορούν να εκμεταλλευθούν από εσάς, όπως χοιρινό ή μπριζόλες. Οι λύκοι δεν έχουν μπάρα πείνας, άρα έχουν ανοσία στις αρνητικές συνέπειες του σάπιου κρέατος.

Μειονεκτήματα[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

  • Το σάπιο κρέας έ=ενέχει 80% ρίσκο να προκληθεί το φαινόμενο φίλτρου "Πείνα", το οποίο σημαίνει πως η μπάρα πείνας θα αδειάζει 3 φορές γρηγορότερα για 30 δευτερόλεπτα.
  • Το σάπιο κρέας επαναφέρει μόνον Hunger.svgHunger.svg και δε γίνεται να μαγειρευτεί.

Αξιοπερίεργα[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

  • Πριν προστεθεί το σάπιο κρέας, τα ζόμπι άφηναν πίσω τους Φτερά. Αυτό γινόταν επειδή τα φτερά προστέθηκαν πριν τις κότες, και δεν υπήρχε άλλος τρόπος να αποκτήσει κανείς φτερά.
  • Στο Alpha και Beta, οι Γορουνάνθρωποι Ζόμπι άφηναν πίσω τους Μαγειρευμένο χοιρινό αντί για σάπιο κρέας και Χρυσούς σβώλους.
  • Μιας και το γάλα ενεργεί ως κατασταλτικό για όλα τα φίλτρα, θα μπορούσε κανείς να χρησιμοποιήσει μια Αγελάδα κι έναν κουβά για να τρώει σάπιο κρέας χωρίς να δηλητηριάζεται.

Αναφορές[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]